تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
156 بازدید
کد خبر : 17359

تهیه زمین برای اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن در گیلان با جدیت پیگیری شود

تهیه زمین برای اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن در گیلان با جدیت پیگیری شود
استاندار گیلان گفت: تهیه و شناسایی زمین برای احداث خانه در طرح‌ نهضت ملی مسکن باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش آژیم به نقل از ایرنا گیلان،اسدالله عباسی روز شنبه در جلسه نهضت ملی مسکن در رشت اظهار کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن، باید در شهرهایی که با کمبود زمین مواجه هستیم با جدیت ورود کرده و با تدبیر و گره گشایی زمین موردنیاز تهیه شود.

وی افزود: در این خصوص فرمانداران نیز باید مکلف شوند و تلاش بیشتری را انجام دهند تا در شهر مربوط به حوزه خود، زمین موردنیاز احداث طرح‌های مسکن را شناسایی کنند تا کار احداث مسکن سرعت بیشتری گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: باید به وعده و قول‌هایی که به مردم داده‌ ایم،عمل کنیم؛ در این راستا باید تلاش کنیم تا در احداث مسکن، به وعده‌های خود پایبند باشیم و در این بخش همه نهادهای مسئول باید با جدیت بیشتری ورود کرده و اگر با مانعی نیز هم مواجه شوند باید در رفع موانع تلاش شود.

عباسی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مردم بیش از پیش در طرح نهضت ملی مسکن پای کار بیایند؛ در این راستا باید زمین مورد نیاز تهیه و کار احداث آغاز شود تا آورده مردم نیز افزایش یابد.

استاندار گیلان اضافه کرد: همچنین در برخی از پروژه‌ها، پیمانکاران بسیار خوب عمل می کنند و جلوتر از تاریخ اعلام شده برای اتمام پروژه هستند که در صورت لزوم، به این پیمانکاران پروژه‌های جدید داده شود.

عباسی همچنین به تسریع در اتمام طرح ملی مسکن در گیلان نیز اشاره و بیان کرد: هنوز مشکلاتی در واگذاری واحدهای طرح مسکن مهر در برخی از شهرهای گیلان همانند املش ، بندرانزلی، بندرآستارا و رشت وجود دارد که مسئولان ذیربط هرچه سریعتر این مشکلات را برطرف و ۹۵۶ واحد در این طرح تعیین تکلیف شود.

در ابتدای این جلسه، سخنان آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در خصوص طرح نهضت ملی مسکن به صورت ارتباط تصویری پخش شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.