تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
127 بازدید
کد خبر : 17934

به مناسبت هفته بسیج؛

اجتماع ۲۵۰۰ نفری بسیجیان در تالش

اجتماع ۲۵۰۰ نفری بسیجیان در تالش
فرمانده سپاه ناحیه تالش گفت: تجمع بزرگ دو هزارو پانصد نفری بسیجیان تالش با عنوان " نمایش اقتدار " در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش آژیم ، سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه تجمع ۲۵۰۰ نفری بسیجیان تالش در سالن تختی این شهرستان در روز جمعه سوم آذرماه برگزار می شود، ادامه داد: پنجم آذرماه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان نیز برنامه ویژه‌ای در سطح پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی با اشاره به چهل وچهارمین سالگرد تاسیس بسیج مستعضفان بیان کرد: این هفته از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه با شعار بسیج امید ملت ایران مقارن با ولادت حضرت زینب (س) و عملیات طوفان الاقصی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه تالش با اشاره به اینکه بسیج روح خدمتگزاری است، ادامه داد: بسیج درمان همه دردهای ملت ایران بوده و تنها برای دوران جنگ تاسیس نشد ، قبل از وقوع جنگ بسیج تشکیل شد و در زمان جنگ تحمیلی هزاران شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه گفت: آشنا کردن ملت با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مطلب بسیار با اهمیتی است، امروز این اتفاق در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و در حوزه‌های علمیه و دیگر مکان‌ها در حال رخ دادن است.

وی تاکید کرد: امروز با مقاومت مردم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی برای نسل جوان ما روشن شد، چقدر باید تلاش می‌کردیم تا نشان دهیم رژیم صهیونیستی یک رژیم کودک کش و جنایتکار است، اما امروز همه کودکان، جوانان و دانش‌آموزان ما با چهره بدون روتوش آنان آشنا شدند.

فرمانده سپاه ناحیه تالش با اشاره به اینکه بسیج در تمام عرصه های تعیین شده در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه کم طرح های موفقی انجام داده است، اظهار داشت: در تالش اقدامات قابل توجهی توسط بسیج سازندگی در طرح های محرومیت زدایی، آبرسانی، آسفالت راه‌های روستایی و تهیه جهیزیه برای زوج های جوان انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه تالش با بیان اینکه در گام دوم انقلاب در مجموعه بسیج تلاش و اهتمام ویژه‌ای نسبت به گسترش تفکر بسیجی با شیوه‌های خلاقانه در دستور کار قرار گرفته است، گفت: بسیج مصداق بارز «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» است بدین معنا که بسیج در مقابل ظلم ساکت نمی‌نشیند و همواره خدمتگزار مردم و محرومان است.

وی گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۲۴۰ برنامه محوری در همه رده‌ها برگزار خواهد شد و از برنامه‌های ۱۱ قرارگاه سند اعتلای بسیج در این هفته رونمایی می کند.
در پایان محمد علی ستیزه بیان کرد،هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای بیان خدمات و فعالیت‌های بسیج و بسیجیان در طول یکسال عنوان کرد و گفت: بسیجی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی، اقتصادی، اشتغال و دیگر زمینه‌ها با هدف خدمات رسانی به مردم همواره پیشگام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.