تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
133 بازدید
کد خبر : 18167

از نفرات برتر جشنواره استانی در گروه های رباتیک و هوش ریاضی تجلیل شد

از نفرات برتر جشنواره استانی در گروه های رباتیک و هوش ریاضی تجلیل شد
به مناسبت هفته پژوهش و فناوری از برگزیدگان برتر جشنواره استانی گروه رباتیک و هوش ریاضی در شهرستان تالش تجلیل شدند

به گزارش آژیم ، عصر امروز (پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲)سرپرست فرمانداری تالش در اختتامیه هفته پژوهش که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد امام جمعه شهرستان و با حضور اولیا و دانش آموزان برگزیده در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد، گفت : تاریخچه هفته پژوهش و جایگاه علم در جامعه و پیشرفت همه جانبه زیست بوم جامعه نیازمند فعالیت پژوهشگران و نخبگان می باشد .

ایرج موذن افزود :آینده سازان این مرز و بوم بدست شمادانش آموزان وپژوهشگران نوجوان و نونهال  رقم خواهد خورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد :  از اهداف سازمانها حمایت همه جانبه از شما نخبگان نوجوان باید باشد و وظیفه همه ما مسئولین آماده سازی بستر مناسب برای شما آینده سازان این مرز و بوم است و نخبگان نوجوان و خانواده شما مطالبه گر این موضوع باشد که ما مسئولین وظایف خود را به‌درستی و در زمان مناسب انجام دهیم.

گفتنی است : به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ، مرکز رشد تالش به همراه یکی از شرکت‌های فناور ، جشنواره استانی در دو گروه رباتیک و هوش ریاضی در گروه های سنی ۴ تا ۱۸ سال  در شهرستان تالش برگزار کرده است .

در این مسابقات شهرستانهای تالش ، رشت ، انزلی ، فومن ، رودسر ، رضوانشهر و آستارا  حضور داشتند که تعداد ۱۰ نفر در سطوح مختلف به مقام برتر رسیدند ، طی مراسمی از این نفرات با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل صورت گرفت.

سوین آصفی از لیسار نفر اول سطح ۴ هوش ریاضی ، ایلیا علیپور از تالش نفر اول سطح دوم هوش ، مهدیس پوراحمد از رضوانشهر نفر اول سطح ضرب ، هیراد ابراهیمی از آستارا نفر اول سطح بیسیک ، آراد تیموری از تالش نفر اول سطح اول ، محمد سام شکوری از رضوانشهر نفر اول سطح سوم ، ایمان پورمیرزا از تالش نفر اول رباتیک پیشرفته لیگ اول ، سبحان حقیقت از تالش نفر اول رباتیک پیشرفته لیگ دوم ، محمد متین یاوری از خمام نفر اول رباتیک مقدماتی لیگ اول ، علی علیپور از تالش نفر اول رباتیک مقدماتی لیگ دوم    

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.