تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
127 بازدید
کد خبر : 18214

جزییات بازداشت یکی از مدیران ادارات آستارا به اتهام ارتشا

جزییات بازداشت یکی از مدیران ادارات آستارا به اتهام ارتشا
یکی از مدیران ادارات شهرستان آستارا به اتهام ارتشا و جعل رایانه‌ای توسط ضابطین در محل کارش دستگیر و به دادسرای مرکز استان انتقال داده شد.

به گزارش آژیم، یاسر همدمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا از دستگیری یکی از مدیران ادارات شهرستان آستارا به اتهام ارتشا خبر داد.

وی در توضیح این خبر افزود: یکی از مدیران ادارات شهرستان آستارا به اتهام ارتشا و جعل رایانه‌ای توسط ضابطین در محل کارش دستگیر و به دادسرای مرکز استان انتقال داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا در ادامه اظهار کرد: حسب تأکیدات ریاست قوه قضائیه و رئیس‌کل دادگستری استان گیلان مبنی بر مبارزه سریع و قاطع با فساد، طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته هم‌زمان سه نفر از متهمین که از رانندگان کامیون‌های ترانزیت اخاذی می‌نمودند و در روند ترانزیت کامیون‌ها اخلال ایجاد کرده و موجب ایجاد بی‌نظمی و ترافیک در سطح شهر می‌شدند با همکاری ضابطین دستگیر شده و تمامی متهمین با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

همدمی افزود: متهمان دیگری نیز در این راستا تحت تعقیب دادسرای آستارا بودند که دستور دستگیری آنها صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.