تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
45 بازدید
کد خبر : 18598

کشف ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین قاچاق در گیلان

کشف ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین قاچاق در گیلان
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به برخورد پلیس با هرگونه قاچاق در این استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان ، ۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین معدنی و راهسازی قاچاق به ارزش یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال را در منطقه آزاد انزلی کشف کردند.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان صبح امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به برخورد پلیس با هرگونه قاچاق در این استان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با هماهنگی کارآگاهان پلیس ، ۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین معدنی و راهسازی قاچاق به ارزش یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال را در منطقه آزاد انزلی کشف کردند.

وی با بیان اینکه این تعداد ماشین آلات به‌ صورت غیرقانونی به خارج از منطقه آزاد انزلی انتقال داده شده بود، گفت:  این ماشین‌ها در سطح استان استفاده می‌شدند که‌ با پیگیری نیروی انتظامی از ۱۲ ماشین، ۹ دستگاه توقیف شدند.

به گفته فرمانده انتظامی گیلان در این پرونده تاکنون چهار نفر شامل متهم اصلی و افراد مرتبط به مرجع قضائی معرفی شدند.

ملکی با تاکید بر برخورد با هرگونه قاچاق در گیلان توسط پلیس امنیت اقتصادی بیان کرد: نیروی انتظامی با هیچ فرد قاچاق کننده‌ای در هر سطحی مماشات نداشته و مانع هرگونه ایجاد نا امنی اقتصادی در کشور می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.