تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
107 بازدید
کد خبر : 18659

بارش برف ۴۰ سانتی‌متری در محور اسالم – خلخال

بارش برف ۴۰ سانتی‌متری در محور اسالم – خلخال
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه چهار محور مواصلاتی در استان گیلان با بارش شدید برف روبرو هستند، گفت: در محور اسالم- خلخال ۴۰ سانتی‌متر برف باریده است.

به گزارش آژیم، غلامعلی نیک فهم ملاسرایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی درراه‌های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: هم‌اکنون چهار محور مواصلاتی در استان گیلان با بارش شدید برف روبرو هستند.

 

به گفته وی، در محور اسالم – خلخال حداکثر ارتفاع برف به ۴۰ سانتیمتر، محور پونل – خلخال حداکثر ارتفاع برف به ۳۵ سانتیمتر، محور بهارستان – آقچای حداکثر ارتفاع برف به ۲۵ سانتیمتر و در محور آستارا – تالش نیز حداکثر ارتفاع برف به ۱۰ سانتیمتر رسیده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان همچنین از بارش خفیف برف در سه محور مواصلاتی دیگر استان خبر داد و گفت: در محور زیاز – شوک حداکثر ارتفاع برف به ۱۰ سانتیمتر، محور رودسر – لات محله حداکثر ارتفاع برف به ۱۰ سانتیمتر و محور سیاهکل – دیلمان نیز با بارش‌های برف خفیف سفیدپوش شده است.

 

نیکفهم همچنین از توقف بارش‌های برف در محورهای شوک – ملکوت، بلوردکان – خصیب دشت، فومن – ماسوله، ماسال – گیلوان و همچنین محور شفت – امامزاده ابراهیم خبر داد.

 

وی با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان‌های همجوار با گیلان نیز بیان کرد: هم‌اکنون گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل شاهد کولاک شدید و انسداد مسیر، گردنه الماس در محور اسالم-خلخال با بارش شدید برف و همچنین محور زندانه در محور پونل-خلخال با بارش شدید برف و انسداد مسیر روبرو است.

 

به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، همچنان محور آستارا-اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان و محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل یخبندان و نبود ایمنی کافی مسدود هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.