تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
72 بازدید
کد خبر : 18926

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد

آغاز بارش برف در ۸ محور کوهستانی گیلان/ اسالم – خلخال سفیدپوش شد

آغاز بارش برف در ۸ محور کوهستانی گیلان/ اسالم – خلخال سفیدپوش شد
مدیرکل راهداری گیلان از بارش برف در هشت محور کوهستانی از جمله اسالم - خلخال، پونل - خلخال، سیاهکل - دیلمان، شفت - امامزاده اسحاق، فومن - ماسوله، توتکابن - حشمت آباد، بره سر - قوشه لانه - کلیشم و ماسال - گیلوان از صبح امروز خبر داد.

به گزارش آژیم، غلامعلی نیک فهم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: بارش شدید برف در محور اسالم – خلخال و برف این مسیر را سفیدپوش کرده است.

وی همچنین از بارش خفیف برف در هفت محور کوهستانی از جمله پونل – خلخال، سیاهکل – دیلمان، شفت – امامزاده اسحاق، فومن – ماسوله، توتکابن – حشمت آباد، بره سر – قوشه لانه – کلیشم و ماسال – گیلوان خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل – دیلمان به پنج سانتیمتر رسیده و محور پونل – خلخال و محور شفت – امامزاده اسحاق سفیدپوش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به انسداد فصلی محور پونل – خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی، تاکید کرد: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است.

وی از آمادگی ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی و اصلی استان خبر داد و تاکید کرد: اگرچه ۵۴۲ راهدار آماده اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند، اما از رانندگان انتظار داریم برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.