تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
144 بازدید
کد خبر : 17084

زیان انباشته بانک شهر ۱۰ هزار میلیارد تومان کم شد | افزایش 300 درصد سود خالص طی 6 ماهه گذشته

زیان انباشته بانک شهر ۱۰ هزار میلیارد تومان کم شد | افزایش 300 درصد سود خالص طی 6 ماهه گذشته
بانک شهر بار دیگر با اتکاء به توان مدیریتی مدیران ارشد، دانش و تجربه کارکنان خود توانسته ضمن خلق دستاورد های مهم؛ کارنامه ای درخشان از عملکرد خود در 6 ماهه گذشته از سال برجای گذارد.

به گزارش آژیم به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، با توجه به انتشار صورت‌های مالی حسابرسی نشده 6 ماهه منتهی به شهریور ماه 1402 بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، مشخص شد که این بانک ضمن کم کردن 10 هزار میلیارد تومانی زیان خود، افزایش 300 درصدی سود خالص را شناسایی کند.

همچنین بانک شهر در دوره 6 ماهه منتهی به 1402.06.31 به ازای هر سهم ۶.۳۸۱ ریال سود محقق کرده، است که نسبت به مدت مشابه سال افزایش قابل قبولی داشته است. سودخالص هر سهم این بانک در مدت زمان مشابه سال قبل ، 1.919 ریال بوده است.

در حوزه کارمزدها نیز در این بازه زمانی به نسبت سال گذشته، رشد بیش از 140 درصدی داشته که این روند در کارنامه عملکردی بانک شهر کم سابقه و بی نظیر بوده است.

سود خالص بانک شهر در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریورماه سال جاری به رقم 9.937 میلیارد تومان رسیده است. زیان انباشته بانک هم در این دوره به رقم 15 هزار میلیارد تومان رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.