تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
80 بازدید
کد خبر : 19095

بهره‌برداری از یک کارخانه صنایع چوب در تالش و ۱۸ واحد آموزشی در سطح گیلان

بهره‌برداری از یک کارخانه صنایع چوب در تالش و ۱۸ واحد آموزشی در سطح گیلان
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کارخانه گروه تولیدی صنعتی صنایع چوب در سالم تالش به بهره برداری رسید و استاندار گیلان نیز اعلام کرد در دهه فجر امسال ۱۸ واحد آموزشی در سطح استان آماده بهره‌برداری و نوسازی شد.

به گزارش آژیم  به نقل از خبرگزاری فارس از تالش، اسدلله عباسی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح یک مدرسه در شهر تالش و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان و مدیران آینده کشور هستند، اظهار کرد: برای شما دانش آموزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و خدارا شاکرم در این ایام به شهرستان تالش حضور پیدا کردم و این یک توفیق برای بنده است.

 

وی با اشاره به افتتاح ۱۸ واحد آموزشی در گیلان و در دهه مبارک فجر گفت: توسعه سرانه آموزشی کشور یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است و در دهه فجر امسال هم با اقدامات صورت گرفته توانستیم ۱۸ واحد آموزشی را در سطح استان آماده بهره‌برداری کرده و نوسازی کنیم.

 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به شرایط رفاهی و تحصیلی دانش آموزان در هر نقطه از کشور بیان کرد: آینده متعلق به دانش آموزان است، لذا مدیران باید تمامی شرایط را برای آموزش درست این قشر از جامعه فراهم کنند در غیر این صورت در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

بهره‌برداری از کارخانه گروه تولیدی صنعتی صنایع چوب در روستای قندی سرا بخش اسالم شهرستان تالش با اعتبار بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه های عام المنفعه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بود.

این کارخانه تولیدی در حوزه ساخت درب‌های ضد سرقت، پنجره‌های ۲ جداره و کابینت با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال و میزان اشتغال ۲۰ نفر و با تولید سالیانه ۱۵ هزار محصول در روستای قندی سرای بخش اسالم تالش افتتاح شد./خبرنگار:مهران لطافتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.