تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
42 بازدید
کد خبر : 19372

توزیع 90 تن بذر برای شالیزارهای تالش | شخم زمستانه ۳۵ درصدی از ۱۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری

توزیع 90 تن بذر برای شالیزارهای تالش | شخم زمستانه ۳۵ درصدی از ۱۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری
فرماندار تالش از شخم زمستانه ۳۵ درصدی و توزیع ۹۰ تن بذر بین کشاورزان تالش خبر داد

به گزارش آژیم،ایرج موذن در دومین جلسه کمیته تخصیص آب و شورای حفاظت از منابع آب و همچنین چهاردهمین جلسه ی مدیریت بحران شهرستان تالش گفت : شهرستان تالش با دارا بودن ۱۶ هزار اراضی شالیزاری زیر کشت ، ۳۵ درصد شخم زمستانه صورت گرفته است .

فرماندار تالش با اشاره به لایروبی انهار عنوان کرد : بیست و یک کیلومتر لایروبی انهار درجه یک و دو توسط امور منابع آب صورت گرفته  و  ۲۲ سردهنه از ۱۰۰ سردهنه شهرستان سر دهنه سازی و آبگذاری شده است.

وی افزود : لایروبی انهار درجه ۳ و ۴ توسط کشاورزان و با پیگیری و همکاری دهیاران وشورای های اسلامی بخش و روستا و لزوم لایروبی انهار داخل محدوده شهری توسط شهرداری ها صورت گیرد .

مهندس موذن  عنوان کرد: از ۱۵۰ تن سهم بذر شهرستان تالش ۹۰ تن در مراکز جهاد کشاورزی و ۵۶ درصد کود اراضی شالیزار شهرستان نیزبین کشاورزان  توزیع شده است.

فرماندار تالش درادامه گفت : با توجه به هشدار سطح  نارنجی صادر شده از سوی  اداره کل هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت فردا ۲۸ اسفند  تا چهار شنبه بر آماده باش تمام دستگاهای اجرایی شهرستان تاکید کرد و خواست مسافران و گردشگران از اسکان و اقامت در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.