تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
465 بازدید
کد خبر : 7569

یادداشت | عزیز عاقبتی

حضور بی سر و صدای مدیران کل در تالش به نام ملاقات مردمی

حضور بی سر و صدای مدیران کل در تالش به نام ملاقات مردمی
چرا نباید مردم از حضور مدیران کل در شهرستان مطلع شوند؟،مگر این مسئولین برای حل مشکلات همین مردم به تالش نیامده اند؟

به گزارش آژیم، عزیز عاقبتی خبرنگار و فعال سیاسی در واکنش به سفرهای بی سر و صدای مسئولین استانی به تالش در یادداشتی نوشت:

جناب آقای کیا عاشوری ،طبق گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش صبح  امروز مدیران کل جهاد کشاورزی ، دامپزشکی ، تعاون روستایی ، شیلات ، رئیس امور عشایری و معاون اداره کل منابع طبیعی استان گیلان با هدف حل و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در نماز خانه اداره جهادکشاورزی تالش حضور یافته اند.

این در حالی است که هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی در این زمینه صورت نگرفته است و هیچ خبری مبنی بر حضور مدیران کل در رسانه های تالش منتشر نشده است.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از مشکلات روستاییان تالش در حوزه های منابع طبیعی،جهاد و امور عشایری می باشد ،چرا نباید مردم از حضور مدیران کل در شهرستان مطلع شوند؟،مگر این مسئولین برای حل مشکلات همین مردم به تالش نیامده اند؟

حضور مسئولین استانی بدون هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی با عنوان” ملاقات های مردمی” آن هم در کنج نماز خانه کوچک اداره جهاد کشاورزی ،بیش از آنکه برای حل مشکلات مردم باشد ،بنظر می رسد نوعی مانور سیاسی و نمایشی از سوی فرماندار تالش برای پوشش عملکرد ضعیف خود می باشد.

تصاویر منتشر شده در پورتال فرمانداری تالش نشان می دهد تعداد مدیران ادارات و همراهان آنها از تعداد مراجعه کنندگان بیشتر است و گویا افراد بصورت گزینشی جهت دیدار با مدیران کل انتخاب شده اند.

چندی پیش شاهد دیدار سرپرست امور عشایری گیلان با فرمانداران تالش و رضوانشهر بودیم،پس از آن بود که رضوانشهر به عنوان شهرستان پایلوت استان جهت اجرای طرح های توسعه اشتغال پایدار در حوزه گردشگری، صنایع دستی و صنایع تبدیلی عشایر انتخاب شد،اما گویا سهم تالش تنها یک عکس یادگاری برای دو طرف بود.

سازمان امور عشایر کشور در راستای اشتغال پایدار به منظور اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار در حوزه گردشگری، صنایع دستی و صنایع تبدیلی اقدام به پرداخت تسهیلات 4درصد به عشایر می نماید،سوال اینجاست سهم بیش از 6500 نفر عشایر تالش از این طرح چقدر است؟

جناب عاشوری چرا پس از دیدارهای شما با مدیران کل ،خبری مبنی بر نتایج آن جلسات رسانه ای نمی شود؟،چرا حضور چندین مدیر کل در شهرستان نباید اطلاع رسانی شود؟

برخی می گویند این حضور از برنامه های سازمانی جهاد کشاورزی بوده و فرمانداری نقشی در این موضوع نداشته است.

حال اگر فرمانداری تالش  از برگزاری این دیدار اطلاع داشته است که باید پاسخگوی عدم اطلاع رسانی باشد،اگر  اطلاعی از حضور مدیران کل نداشته است که نشان از ضعف مسئول سیاسی شهرستان است که از حضور چندین مدیر کل در شهرستان بی اطلاع است.

اما احتمال سوم اینست که گویا روابط عمومی فرمانداری تالش بدنبال بهره برداری سیاسی از حضور مدیران کل در تالش بوده و سعی کرده است این حضور را نتیجه پیگیری و تلاش های عاشوری نشان دهد که به هیچ وجه زیبنده نماینده عالی دولت در شهرستان نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.