استاندار در همایش جهاد تبیین و اطلاعرسانی هنرمندانه گیلان؛
امیدآفرینی و جهاد تبیین نقطه توجه مسئولان روابط عمومی باشد

به گزارش آژیم، اسدالله عباسی استاندار پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در همایش جهاد تبیین و اطلاعرسانی هنرمندانه که با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاهها و نهادهای گیلان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام هادی(ع) و تبریک اعیاد ماه رجب و تقدیر از تلاش های فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی اظهار داشت: در ماههای اخیر دشمنان برنامه های متعددی در قالب جنگ ترکیبی و امپراطوری رسانه ای برای ایجاد اغتشاش ، ناآرامی و اختلال در کشور داشتند که ناکام ماندند.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش های جهادگران عرصه های مختلف ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن در این بخش شکست خورد و به دنبال فتنه و دسیسههای دیگری برای ضربه زدن به ملت و کشور برآمده که در این راستا طرح تروریستی خواندن سپاه پاسداران را عنوان کرده که به طور حتم در این بخش نیز با شکست سنگینی مواجه خواهد شد.
نماینده عالی دولت در گیلان یاد آور شد: در خنثی کردن نقشههای شوم دشمنان، رسانهها و روابط عمومیها نقش حساس و مهمی دارند و باید در این بخش به خوبی نقش خود را ایفا کنند ، از این رو انعکاس زحمات دولت مردمی و انقلابی در امیدآفرینی جامعه موثر است.
دکتر عباسی اضافه کرد: همه مسئولان در حال کوشش و کار برای اعتلای جامعه هستند و دولت مردمی آیت الله دکتر رییسی نیز در همه بخشها تاکنون موفق عمل کرده و باید روابط عمومیها در این بخش اثرگذار باشند تا به خوبی زحمات دولت انعکاس داده شود.
استاندار گیلان به شاخصههای مهم روابط عمومیها اشاره و بیان کرد: شناساندن نقاط مثبت عملکرد و خدماتی که ارایه میشود و همچنین پاسخگویی صادقانه از شاخصههای مهم روابط عمومیها است که باید تمامی اخبار مستند باشد و در مقابل شبههها نیز شفافسازی صادقانه انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین باید از سوی روابط عمومیها تفاهم ایجاد و سوءتفاهمها برطرف شود و از سوی دیگر وجود هماهنگی ، نظم و انسجام مناسب باعث پیشبرد در کارها خواهد شد و باید بین روابط عمومی و سایر بخشها هماهنگی مناسبی وجود داشته باشد چون هماهنگی باعث تسهیل در کارها خواهد شد.
دکتر عباسی به سایر شاخصههای مهم روابط عمومی نیز اشاره کرد و گفت: همچنین فعالیتها و عملکرد ها و همچنین نقاط ضعف و قوت دستگاه باید سنجیده و در صورت داشتن نقاط ضعف اصلاح شود و ه به طور حتم باید نظر جامعه مخاطب و تاثیر آن نیز مورد سنجش قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در گیلان جلب رضایت مردم را دیگر شاخصه مهم روابط عمومیها اشاره و اظهار کرد: برای جلب رضایت مردم تلاش و خواسته های مراجعهکنندگان مشخص شود ، برای انجام برنامهها در جامعه نیز باید آمادگی ذهنی ایجاد کرد که این مهم نیز بر عهده روابط عمومی هاست چون باید نسبت به نیاز جامعه برنامه ریزی انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه باید در محتوای کار روابط عمومیها نشاط وجود داشته باشد، افزود: رضایتمندی سازمان ها و افرادی که با روابط عمومی تعامل و همکاری دارند نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرد، ضمن آنکه فعالان این بخش باید با حوصله و سعه صدر با مراجعان برخورد کنند.
استاندار گیلان در خاتمه به انعکاس مهمترین و برجستهترین عملکرد دستگاهها توسط روابط عمومیها در دهه فجر اشاره و بیان کرد: در دهه فجر امسال باید کار بیشتری را انجام دهیم و اقدامات اثرگذار را برجسته کنیم و کارآمدی نظام را به گوش مردم و جهانیان برسانیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0