تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
175 بازدید
کد خبر : 15049

در نشست شورای سلامت رضوانشهر مطرح شد؛

توسعه زیرساخت‌های درمانی در رضوانشهر؛ از تخصیص اکسیژن‌ساز تا یک آمبولانس به شهرستان

توسعه زیرساخت‌های درمانی در رضوانشهر؛ از تخصیص اکسیژن‌ساز تا یک آمبولانس به شهرستان
در نشست شورای سلامت شهرستان رضوانشهر ضمن تاکید بر توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان، تخصیص یک دستگاه آمبولانس و اکسیژن‌ساز در دستور کار قرار گرفت

به گزارش آژیم،نشست شورای سلامت شهرستان رضوانشهر با حضور دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مهندس سید نادر صفوی- فرماندار شهرستان رضوانشهر و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دکتر محمدتقی آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به ظرفیت های مطلوب موجود در نظام سلامت رضوانشهر، اظهار کرد: یک اکسیژن متناسب با نیاز بیمارستان در رضوانشهر تامین و راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به نیاز مردم رضوانشهر به خدمات پیش بیمارستانی، افزود: به زودی یک دستگاه آمبولانس به شهرستان رضوانشهر اختصاص پیدا خواهد کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر ضرورت راه‌اندازی یک واحد داروخانه‌ای در بیمارستان شهدای رضوانشهر به صورت شبانه روزی جهت ارایه خدمت به مردم با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی خبر داد.
سید نادر صفوی – فرماندار شهرستان رضوانشهر با اشاره به آخرین وضعیت نظام سلامت این شهرستان، اظهار کرد: این شهرستان از یک بیمارستان برخوردار بوده و روند جمعیتی در آن وضعیت رو به رشدی دارد.
وی با تقدیر از پاسخ‌گویی به هنگام مسوولان‌ دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: درخواست ها و دغدغه‌هایی که مردم تاکنون از دانشگاه علوم پزشکی گیلان داشته اند تا حد مطلوبی، رفع شده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر همچنین، توسعه نیروی انسانی به ویژه پزشکان متخصص، توسعه ناوگان اورژانس، CT اسکن، اکسیژن ساز، توسعه و تعمیر بخش‌های بستری و راه‌اندازی مرکز شبانه روزی دندانپزشکی در بخش پره‌سر این  شهرستان را خواستار شد.
پایان پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.