تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
183 بازدید
کد خبر : 15738

رتبه بندی جدید معلم ها صادر شد؛ رتبه ها تغییری کرده اند؟

رتبه بندی جدید معلم ها صادر شد؛ رتبه ها تغییری کرده اند؟
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه‌های جدید ۶۳ هزار معلم شاغل و ۵۶ هزار معلم بازنشسته صادر شد، همچنین تا نیمه‌های مهر به طور کامل فرآیند صدور رتبه‌های جدید به اتمام می‌رسد.

به گزارش آژیم به نقل از تسنیم؛ احکام جدید معلمانی که به نتیجه رتبه‌بندی خودمعترض و اعتراض آنها وارد بود و ارتقاء رتبه داشتند در حال صدور است.

 

معلمان برای اطلاع از نتیجه رتبه‌بندی خود با مراجعه به سامانه www.my.medu.ir در قسمت حکم شاغلین می‌توانند احکام اصلاحیه رتبه صادر شده را ملاحظه کنند.

تأییدیه برخی رتبه‌های ۴ از طریق امور اداری شهرستان‌ها دریافت و احکام مربوطه صادر یا در حال صدور است و در طی روزهای آینده نیز تأییدیه رتبه‌های ۵ ارسال خواهد شد.

در همین ارتباط عادل خالقی؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان بعد از ثبت اعتراضات به تسنیم گفت: صدور احکام جدید رتبه‌بندی معلمان آغاز شده است و برای مواردی که تا به امروز در هیئت ممیزه مرکزی بررسی شد، احکام صادر شد.

 

وی افزود: در این مرحله، رتبه‌های جدید ۶۳ هزار معلم شاغل و ۵۶ هزار معلم بازنشسته را تأیید کردیم و صدور احکام آنها توسط مناطق آموزش و پرورش انجام خواهد شد، همچنین تا نیمه‌های مهر به طور کامل فرآیند صدور رتبه‌های جدید به اتمام می‌رسد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری درباره معلمان فاقد رتبه گفت: تعداد معلمان فاقد رتبه بعد از بررسی اعتراضات کاهش داشته و هم اکنون تعداد آنها اندک است. برخی که همچنان رتبه‌ای ندارند به دلیل مشکل در مدارک آنهاست و وضعیت معلمانی که در بارگذاری مدارک دچار مشکل شدند را مجدد بررسی خواهیم کرد؛ به عنوان مثال، برخی معلمان با مدرک دکترا و ۲۸ سال سابقه کار، رتبه یک کسب کرده‌اند که این قبیل از افراد به صورت حضوری برای بررسی دعوت می‌شوند.

به گفته خالقی، به طور میانگین ۶۵ درصد معلمان در مرحله بررسی اعتراضات یک رتبه ارتقا داشتند همچنین بازنگری آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان از مهر آغاز می‌شود و دستخوش تغییرات خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.