تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
154 بازدید
کد خبر : 17452

قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان در هر گرم داد و ستد و دلار توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

‌به گزارش آژیم به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با افزایش ۲۴۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۳۳۳ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۷۵ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۹۲۱ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۳۴۵ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان معامله شدT اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۵۴ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا ‌

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز به نرخ ۲۵ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار به نرخ ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

نرخ طلای آب شده نیز ۱۰ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان بوده است. هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز ۱۹۹۲ دلار قیمت گذاری شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.