تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
108 بازدید
کد خبر : 18351

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوروارد گیلان شد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوروارد گیلان شد
آقای منظور با استقبال رسمی استاندار و مسئولان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت وارد گیلان شد.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ «داود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز ۷ دی ۱۴۰۲ با استقبال اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت وارد گیلان شد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بدو ورود به رشت به همراه استاندار گیلان به گلزار شهدای رشت رفت و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهر ادای احترام کرد.
دیدار با خانواده معظم شهید، نشست با مسئولان استان و اساتید دانشگاه، افتتاح یک شرکت تولیدی در شهر صنعتی رشت، بازدید از طرح‌های مصوب سفر رییس جمهوری و طرح‌های مهم عمرانی و زیر ساختی از جمله راه آهن رشت- بندرکاسپین و حضور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به گیلان است.

سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای دیدار دکتر عباسی استاندار گیلان در تهران و دعوت استاندار از آقای منظور، برای حضور میدانی و بازدید از برخی طرح‌های عمرانی استان، انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.