تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
88 بازدید
کد خبر : 18703

رئیس کل دادگستری گیلان:

نتیجه تخلفات انتخاباتی، محرومیت در دوره‌های بعدی انتخابات است

نتیجه تخلفات انتخاباتی، محرومیت در دوره‌های بعدی انتخابات است
رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نتیجه تخلفات اتنخاباتی، محرومیت در دوره‌های بعدی انتخابات است، گفت: باید در این بخش به طور قاطع عمل کرد تا شاهد تخریب احتمالی نامزدها علیه یکدیگر نباشیم.

به گزارش آژیم به نقل از ایرنا،  از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی روز یکشنبه در نشست با دادستان‌های استان در رشت اظهار کرد: باید شرایط را برای برپایی انتخاباتی پرشور فراهم سازیم ضمن آنکه باید همه اقدامات نامزدها در چارچوب های قانونی تعیین شده انجام شود.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه انتخابات باید رقابتی و با مشارکت حداکثری برگزار شود، بیان کرد: اما نباید اجازه دهیم که نامزدهای انتخاباتی به تخریب یکدیگر بپردازند و فضای ناسالم انتخاباتی را ایجاد کنند.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات انقلابی و جهادی دادستان‌های استان در حوزه های عملکردی شان افزود: مدیران دستگاه قضایی باید انقلابی و قانون‌مدار بوده و از شجاعت، جسارت، اقتدار و تدبیر برخوردار باشند زیرا در راستای اجرای قانون و جلوگیری از بی‌قانونی، حضور موثر و معنادار دادستان‌ها در مراقبت از قانون ضروری است.

وی بر نظارت هوشمندانه بر مصوبات شورای تامین تاکید کرد و گفت: مصوبات نباید مغایرتی با قانون داشته باشند و در صورت هرگونه نقصی موارد را متذکر شوند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه اجرای دقیق برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه با جدیت و قاطعیت از وظایف دادستان و مدعی‌العموم است، به دادستان‌های استان دستور داد تا در پرونده‌های مهم ورود کرده و چنین مواردی را به حوزه ریاست گیلان اعلام کرد تا در صورت لزوم در جلسات مربوطه مطرح شود.

حجت الاسلام صادقی‌نیارکی در پایان با تاکید بر اجرای احکام مرتبط با حوزه زمین و اراضی ملی خاطرنشان کرد: سازمان های آب منطقه ای، جهاد و منابع طبیعی مکلف هستند احکام قضایی را در چنین مواردی اجرا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.