تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
95 بازدید
کد خبر : 19006

عملیات خنثی سازی رقبا توسط محمد یاری ها ؛

تعامل و تلاش حسن،رفاقت و سماجت بهمن ،نقطه قوت محمد یاری

تعامل و تلاش حسن،رفاقت و سماجت بهمن ،نقطه قوت محمد یاری
اعلام حمایت رسمی اعضای شورای شهر شاندرمن و سخنرانی سخنگوی این شورا در حمایت از حسن محمد یاری از نکات قابل توجه جلسات شب گذشته نماینده فعلی تالش بزرگ در شاندرمن و ماسال بود

به گزارش آژیم، در حالی که پیش بینی می شد با حضور شیخان ،حشمتی و رادمهر شاهد  تضعیف پایگاه مردمی محمد یاری در ماسال و شاندرمن باشیم، اما جلسات پرشور حسن محمد یاری در این مناطق و حضور پررنگ بهمن محمد یاری نشان داد که آنها محکم تر از گذشته برای مجلس دوم گام برداشته اند.

محمد یاری روز گذشته جلسات متعددی در روستاهای نیلاش ،بنه سرا و طالب دره شاندرمن و همچنین روستای دورماملال ماسال داشت که همگی مورد استقبال خوب حامیان انها در این مناطق قرار گرفت.

اعلام حمایت رسمی اعضای شورای شهر شاندرمن و سخنرانی سخنگوی این شورا در حمایت از حسن محمد یاری از نکات قابل توجه جلسات شب گذشته نماینده فعلی تالش بزرگ در شاندرمن و ماسال بود.

در این میان نباید از بهمن محمد یاری غافل شد،مردی با کوله باری از تجربه انتخاباتی، کسی که این روزها با در دست گرفتن و مدیریت جلسات انتخاباتی برادرش ،علاوه بر فعال و همراه کردن دوستان قدیمی، همه روزه دیدارهایی بصورت فردی و گروهی با شخصیت های تاثیر گذار منطقه دارد.

او در کمتر از چند ساعت در هرجایی که رقبایش جلسه ای داشته باشند،حضور یافته و سریعا جلساتی در این مناطق برنامه ریزی می کند، بطوریکه حسن محمد یاری امروز چندین جلسه در چوبر خواهد داشت،جلساتی که بنظر می رسد در واکنش به حضور علی فتح الهی و یاسر اسلام دوست طی روزهای اخیر در این شهر باشد.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در طول ۴ سال گذشته علاوه بر خدماتی که در نقاط مختلف سه شهرستان داشته است ،توانسته با تعامل روابط و رفاقت های جدیدی ایجاد کند،دوستانی که پیش بینی می شود رقبای او را طی هفته های آتی غافلگیر کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.