تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
162 بازدید
کد خبر : 17716

سرپرست فرمانداری تالش در جلسه حمایت از جوانی جمعیت و خانواده مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری به ۲۸۷۶ نفر در تالش

پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری به ۲۸۷۶ نفر در تالش
سرپرست فرمانداری تالش از پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری به ۲۸۷۶ نفر تا ۱۵ آبان سال جاری به مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش آژیم، ایرج موذن در جلسه مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان از  پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری به ۲۸۷۶ نفر تا ۱۵ آبان سال جاری به مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان خبر داد.

سرپرست فرمانداری تالش با اعلام اینکه متاسفانه طبق آمارها شاهد کاهش حدود ۱۱ درصدی فرزند آوری و همچنین کاهش ۹/۵درصدی ازدواج نسبت به شش ماهه دوم سال گذشته هستیم،گفت:طبق قانون در راستای حمایت ازجوانی جمعیت که یکی از مهمترین اهداف دولت سیزدهم است به افراد دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال،یا خانواده هایی که سه فرزند دارند و فرزند سومشان بعد از ۲۴آبان ۱۴۰۰ متولد شده است،زمین رایگان تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵۰ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن برای دریافت زمین رایگان ثبت نام کرده اند که از این تعداد برای ۱۷۰ نفر تشکیل پرونده انجام شده است،افزود: از این تعداد ۶۰ نفر ساکن روستا بوده و ۱۱۰ نفر نیز در سطح شهر ساکن می باشند که ۲۰۰ متر زمین  بصورت مشترک به والدین (۱۰۰متر پدر و ۱۰۰ متر مادر) اهدا خواهد شد.

در پایان این جلسه از سه مادر تالشی که بتازگی فرزندان سوم و چهارمشان را به دنیا آورده اند،تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.