تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
86 بازدید
کد خبر : 18578

انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

احراز هویت رای‌ دهندگان انتخابات الکترونیکی انجام می‌شود

احراز هویت رای‌ دهندگان انتخابات الکترونیکی انجام می‌شود
رئیس ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد: احراز هویت رای‌دهندگان برای انتخابات پیش رو در تمام حوزه‌های انتخابیه استان الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش آژیم به نقل از  خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در نشست هماهنگی فرمانداران گیلان در لاهیجان با تاکید بر برگزاری هرچه بهترانتخابات در اسفند ماه گفت: برای سهولت در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر اساس برنامه ریزی‌ها احراز هویت رای دهندگان در همه حوزه‌های انتخابیه گیلان الکترونیکی انجام می‌شود.

محمد جلایی برگزار‌های نشست‌های مستمر انتخابات را هماهنگی و آمادگی برای برگزاری یک انتخابات مطلوب دانست و افزود: با برگزاری این نشست‌ها باید نقاط ضعف انتخابات ادوار گذشته برای انتخابات پیش رو احصا و رفع شود.

وی با اشاره به عرصه حساس و سرنوشت انتخابات گفت: در هر دوره از انتخابات آمادگی و دور اندیشی نیاز است و باید زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و خوب فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه اگرچه دشمنان با ایجاد ناامیدی در تلاش هستند تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند گفت: به کوری چشم دشمنان ملت ایران در انتخابات اسفند امسال ضمن نمایش وحدت و انسجام ، پرشورتر از همیشه حضور خواهند یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.