تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
563 بازدید
کد خبر : 15264

با وساطت فرمانده سپاه ناحیه تالش؛

فعال فضای مجازی دستگیر شده در تالش، آزاد شد| از مطالبه گری و نقد در چهار چوب اخلاق و قانون حمایت می‌کنیم

فعال فضای مجازی دستگیر شده در تالش، آزاد شد| از مطالبه گری و نقد در چهار چوب اخلاق و قانون حمایت می‌کنیم
از فعالین رسانه ای و مجازی هم انتظار می رود پیش از انعکاس مطالب ضمن توجه به حرمت افراد و اخلاق ،پس از بررسی ابعاد مختلف یک موضوع بار حقوقی مطالب را نیز مد نظر قرار دهند.

به گزارش آژیم، روز گذشته بود که یکی از فعالین فضای مجازی تالش در پی برخی مشکلات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی بازداشت شد.

خوشبختانه صبح امروز با صحبتی که با همراهی دوستان عزیزم آقایان فرهادی، حیدری نژاد و عصمتی با فرمانده محترم سپاه داشتیم ،موضوع با وساطت سرهنگ پاسدار ستیزه ختم به خیر شد.

سرهنگ محمد علی ستیزه با بیان اینکه همه این جوانان منتقد،فرزندان این نظام هستند و ما حاضر نیستیم هیچ آسیب و ناراحتی برای آنان ایجاد شود ،گفت: از مطالبه گری و نقدهایی که در چهارچوب قانون و اخلاق باشد ،حتما حمایت خواهیم کرد

جا دارد از همراهی و همکاری فرماندهی و همکاران ایشون در سپاه شهرستان و همچنین نیروهای زحمتکش فراجا و دادستان محترم که با نهایت احترام و ادب و در فضایی صمیمی و منطقی به حل مشکلات پیش آمده کمک کردند، تشکر وقدردانی کنم.

همچنین از فعالین رسانه ای و مجازی هم انتظار می رود پیش از انعکاس مطالب ضمن توجه به حرمت افراد و اخلاق ،پس از بررسی ابعاد مختلف یک موضوع بار حقوقی مطالب را نیز مد نظر قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.