تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
150 بازدید
کد خبر : 17410

دستورالعمل کمپ های ترک اعتیاد نیاز به بازنگری دارد

دستورالعمل کمپ های ترک اعتیاد نیاز به بازنگری دارد
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود گفت: کمیسیون اجتماعی با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر ، وزارت کشور و نیروی انتظامی دستورالعمل مراکز ترک اعتیاد را بازنگری کرده تا از وقوع این حوادث پیشگیری شود.
به گزارش آژیم  به نقل از فارس؛‌ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه،14 آبان) مجلس شورای اسلامی درباره حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود گفت: از طرف خودم و همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشت ۳۲ نفر از هموطنان در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود را به همه مردم عزیز استان گیلان و شهرستان لنگرود و خانواده این ۳۲ نفر فوت شده تسلیت گفته و برای ۱۸ مجروح باقی‌مانده از این حادثه آرزوی سلامتی دارم.

وی گفت: دو نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی علت حادثه اعزام شدند تا بررسی‌های لازم را انجام دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده در شورای عال امنیت ملی این موضوع را گفتم و اینجا نیز می‌گویم آنقدر این موضوع مهم است که اگر به سوابق گذشته نگاه کنیم و با توجه به تجربه‌ای که بنده درمسئولیت‌های قبلی داشتم از قبیل این حوادث در این کمپ‌ها زیاد تکرار شده ات و البته هیچ موقع به این گستردگی نبوده است.

قالیباف تصریح کرد: ما در چرخه ترک اعتیاد و شیوه همکاری بین موسسات بخش خصوصی با این مجموعه‌ها و دستورالعمل‌هایی که باید رعایت شود دچار اشکال هستیم. انتظار می‌رود کمیسیون اجتماعی با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر ، وزارت کشور و نیروی انتظامی در دستورالعمل موجود بازنگری کرده تا از وقوع این حوادث پیشگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.