تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
77 بازدید
کد خبر : 17816

اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی در آذر ماه

اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی در آذر ماه
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اعزام مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به مراکز آموزشی در اول آذر ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده با اشاره به اینکه طبق موارد مندرج در برگه‌های اعزام، آن دسته از مشمولانی که جهت اعزام به خدمت توسط سازمان وظیفه عمومی فراجا مستقیماً به مراکز آموزش معرفی شده‌اند باید خودشان را به آن مراکز معرفی کنند، گفت: مابقی مشمولان باید رأس ساعت ۷ چهارشنبه اول آذر ماه ۱۴۰۲ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان به نشانی رشت، بلوار خلیج فارس، کیلومتر ۳ جاده رشت به قزوین – کنار پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم حضور بدون تاخیر مشمولان در ساعت اعلامی برای پیشگیری از ایجاد خلل در روند اعزام از اجرایی شدن کاهش مدت خدمت از ۲۴ ماه به ۲۱ ماه خبر داد و افزود: سربازانی که به صورت غیربومی با فاصله بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محل زندگی خدمت کنند از مدت قانونی خدمت ۳ ماه دیگر کسر می‌شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مشمولان در روز اعزام جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و … را قبل از اعزام انجام و همچنین مشمولان به منظور رعایت هر چه بیشتر، وسایل بهداشتی و شخصی برای استحمام و قاشق، چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، کارت تلفن را با خود همراه داشتند.
سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده با بیان اینکه طبق ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح مدت دوره آموزش رزم مقدماتی سربازان، ۶ هفته است و اعزام به مرخصی در طول دوره امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز شامل برگه اعزام به خدمت، برگه محل مراجعه، کارت واکسیناسیون، کارت ملی، شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و … را با خود همراه داشته باشند.
وی از خانواده‌ها خواست به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان خودداری کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی @ khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.