تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
40 بازدید
کد خبر : 18416

تولد ۲۶۱ چند قلو در گیلان ثبت شد

تولد ۲۶۱ چند قلو در گیلان ثبت شد
مدیرکل ثبت احوال گیلان گفت: ۲۵۵ تولد ۲ قلو و ۶ ولادت سه قلو از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه امسال در استان ثبت شده‌ است.

به گزارش آژیم به نقل از ایرنا امیر حسن‌زاد اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۵۲۹ تولد شامل هفت هزار و ۴۶۸ مورد پسر و هفت هزار و ۶۱ تولد دختر در ۹ ماه گذشته در استان گیلان ثبت شده‌است.

وی با بیان اینکه مادران در گروه سنی ۳۴ – ۳۰ سال با چهار هزار و ۲۶۴ مورد تولد بیشترین آمار ولادت نوزادان در این مدت را به خود اختصاص داده اند، اضافه کرد: ۷۷.۷ درصد ولادت‌ها در مناطق شهری و ۲۲.۳ درصد هم در مناطق روستایی استان بوده‌است.

مدیرکل ثبت احوال گیلان میانگین سن مادران در ولادت‌های استان در ۹ ماه گذشته را ۳۰.۶ سال عنوان کرد و ادامه داد: پنج سال نخست پس از ازدواج بیشترین تولدها را به خود اختصاص داده‌است.

حسن زاد خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت، ۱۴ هزار و ۳۶ مورد فوتی در استان گیلان رخ داد که از این تعداد هفت هزار و ۷۱۱ نفر مرد و ۶ هزار و ۳۲۵ نفر زن را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین آمارهای جمع بندی شده (هفت ماه) هشت هزار و ۷۲۵ مورد ازدواج در گیلان رقم خورد که از این تعداد هفت هزار و ۵۸۶ مورد در مناطق شهری و هزار و ۱۳۹ ازدواج در مناطق روستایی ثبت شده است.

وی اظهار کرد: میانگین سن اولین ازدواج در استان گیلان برای آقایان ۲۸.۹ و برای خانم ها ۲۵.۵ سال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.