تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
90 بازدید
کد خبر : 18571

تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی و باغی در گیلان

تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی و باغی در گیلان
معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان گفت: کشاورزان گیلانی تا پایان دی ماه فرصت دارند محصولات زراعی و باغی خود را بیمه کنند.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه تا کنون ۸ هزار کشاورز گیلانی محصولات خود را بیمه کرده اند، گفت: کشاورزان گیلانی تا پایان دی ماه فرصت دارند محصولات زراعی خود شامل گندم، کلزا، جو و محصولات باغی را بیمه کنند.
پیمان عبدالهی فر با اشاره به اینکه پارسال ۷۳ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان پرداخت کرده اند، افزود: ۷۷ شرکت بیمه گذار و بانک کشاورزی آماده بیمه محصولات کشاورزی است.
معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان تصریح کرد: افرادی که برای نخستین بار برای بیمه گذاری اقدام می‌کنند باید فتوکپی شناسنامه، کارت ملی، مدارک مربوط به زمین کشاورزی، چایکاری و سایر محصولات باغی و نیز مدارک مربوط به دامداری برای دامداران یا زنبورداری برای زنبورداران را به همراه داشته باشند.
عبدالهی فر با بیان اینکه گیلان ۲۰ شرکت بیمه گذار و ۵۷ شعبه بانک کشاورزی دارد گفت: پارسال ۷۰ هزار کشاورز در گیلان محصولاتشان را بیمه کرده بودند.
گیلان ۳۱۴ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد و ۳۵۰ هزار گیلانی هم در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند. 
برنج، چای، زیتون، پیله ابریشم، بادام زمینی، زیتون، فندق و مرکبات عمده‌ترین محصولات کشاورزی گیلان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.