تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
61 بازدید
کد خبر : 18975

وحدت اهل سنت و تشیع نشانه ولایتمدار بودن مردم گیلان است

وحدت اهل سنت و تشیع نشانه ولایتمدار بودن مردم گیلان است
استاندار گیلان با بیان اینکه گیلانیان تمدن‌ساز و ولایتمدار هستند و در مسیر ترویج اسلام و قرآن خوب درخشیدند، گفت: وحدت و هم‌نظر بودن اهل سنت و اهل تشیع یکی از نشانه‌های ولایتمدار بودن مردم گیلان است.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان با بیان اینکه استان گیلان خاستگاه آل بویه است و از نظر دینی جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: گیلان سرزمین علما و فضلایی است که نقش بسیار برجسته‌ای در گسترش مذهب تشیع داشتند.

وی با بیان اینکه گیلانیان تمدن‌ساز و ولایتمدار هستند و در مسیر ترویج اسلام و قرآن خوب درخشیدند، گفت: وحدت و هم‌نظر بودن اهل سنت و اهل تشیع یکی از نشانه‌های ولایتمدار بودن مردم گیلان است.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه مساجد سنگر و کانون معنویت هستند باید به درستی استفاده شود، افزود: دشمن به دنبال اجرای ترفندها و برنامه‌های خود است و ما نیز باید بتوانیم از ظرفیت‌های خود برای مقابله با این توطئه‌ها به درستی استفاده کنیم.

عباسی با اشاره به گردشگرپذیر بودن گیلان که جمعیت این استان را در فصول گردشگری ۲ برابر می‌کند، بیان کرد: در مسیری که قرار داریم باید بتوانیم در حوزه فرهنگی و جهاد تبیین اثرات پررنگ‌تری داشته باشیم چرا که مدیریت این‌ حجم از جمعیت با توجه به افزایش گردشگران کار آسانی نیست.

وی از ذاکرین و مداحین اهل بیت (ع) خواست در مسیر پیش رو که انتخابات است روشنگری کنند و گفت: باید با تببین دستاوردهای انقلاب شرایطی ایجاد کنیم که در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه باشکوهی را در گیلان و کشور به وجود بیاوریم چرا که همه رسانه‌های خارجی به دنبال ایجاد دلسردی در مردم هستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مجلس بسیار با اهمیت است، افزود: اگر مجلس قوی داشته باشیم و در کنار آن دولت قوی فعالیت کند، یقیناََ می‌توانیم گام‌های خوبی برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.